Wednesday, December 5, 2012

Ketua Pemuda Umno Malaysia bodoh tahap tertinggi???

Satu jer perkataan yang sesuai di gambarkan kepada Ketua Pemuda Umno iaitu menantu pak Lah ni, bodoh piang mengalahkan lembu NFC Kak Ijat!!!

Nak tanya kat Ketua Pemuda ni, insiden yang berlaku di Gombak tu semasa program siapa? Adakah program Umno? Nak mintak polis siasat siapa yang memulakan provokasi konon... Poodah!!

Semasa sebuk dengan Perhimpunan Agung Umno yang di paksa supaya rakyat menontonnya sebab disiarkan secara langsung di TV pecacai, tak ada seorang pun penyokong Pakatan Rakyat yang buat kacau di majlis yang penuh dengan segala macam bangsat punya acara. Tapi kenapa bila hanya program ceramah Pakatan, ada segelintir samseng Umno diarahkan supaya membuat kacau.
Yang Khairy dok kecoh bila ada seorang ahli Umno yang berdarah di dahi tapi kenapa dia membodoh dan membangangkan diri dia tak mau berfikir kenapa pemuda Umno di ceramah Pakatan? Laporan polis pun dah dibuat awal sebelum kejadian ni berlaku lagi tapi apa tindakan pihak polis?

Ugutan Kak Ijat semasa ucapan di Perhimpunan Agung Umno tu kini cuba di realisasikan oleh pemuda Umno Gombak. Mereka nak jadi pioneer dalam menggerakkan kekacauan dalam negara. Dan jika ditakdirkan Umno betul2 tumbang dengan izin Allah S.W.T, maka puak2 ni la yang akan memulakan huru hara dalam negara sementara pemimpin mereka bersiap kemas untuk cabut meninggalkan negara yang berada dalam keadaan huru hara yang di mulakan oleh mereka sendiri.

Persoalannya, masih adakah warga Malaysia yang akan termakan dengan provokasi murahan  yang akan dimainkan oleh Umno ni nanti? 

Rakyat dah makin bijak la wahai menantu Pak Lah lulusan Oxford wei!!!! Bukan macam lu yang cuma belajar kat tempat high class tapi bodoh mengalahkan lembu ternakan Kak Ijat!!

8 comments:

  1. tak baik panggil budak budak lepasan Oxford bodoh, tak baik.

    mereka bukan bodoh, hanya benggap.

    benggap, itu saja.

    ReplyDelete
  2. atau lebih tepat kurang cerdik tahap maksima?? Boleh??

    kah kah kah kah kah kah...

    ReplyDelete
  3. sobona ee dio tak bolaja kek oxford pun ... kek kolej yang buek twin dongan Oxford yo ....kok yo mano degree nak tengok sikit .... pembohong bosa ...dio pun bukan orang rombau ... ngaku yo orang rombau sobab nak monang mudah ... kek rombau maso tu kalau lotak babi utan jadi calon umno pon ...gerenti monang punya ...tu pun nyarih-nyarih kalah ... nasib baik ado tong taik bawak undi pos askar wataniah tampin ... cuba tenguk balik video dio declare monong tu ...muka mat hassan kalau turih mo pasau gotah tak bodarah dah ...pucat losi ...sebab monang monipu...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah..
      camtu rupo ey cerito ey.. patut la kurang bijak tahap maksimum...

      Delete
  4. Lu punye komen power la rantai.... gua tabik spring sama lu...

    ReplyDelete
  5. kj dah tak keno jadi calon dah kali ni..dio keno direhatkan oleh si nazak..sebab rosmoh memang benci no tengok muko dio.. ko kj padan muko ko.

    ReplyDelete
  6. bengap..bengap pun, bila masuk PR, berkarung pujian dan berguni tahniah. Blum lagi dikira bertan-tan %$*#$.... KJ....KJ. Memang Keldai Jantan. Tgok berpeluk gan si noni buat aku ^%&^%$. Kah kah kah

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...