Wednesday, October 3, 2012

Doktor kencing??

Walawehhhh.. 

Dulu bukan main lagi Dr ni buat promo iklan dalam tv dengan radio kononnya produk dia ni cukup2 efektif untuk menurunkan berat badan.

Kawan wa pun ada sorang tu dulu dok promote produk ni untuk turunkan berat badan dia tapi sekejap jer la dia guna. Lepas tu senyap la  sebab tak mampu nak maintain kos benda alah Dr ni jual. 

Mahal jugak siot. Makan belanja ratus2 RM setiap bulan. Dah la keadaan ekonomi sekarang yang tidak menentu, mana mungkin rakyat marhaen macam kawan wa termasuk dengan wa2 sekali bukan nya kaya tahap gaban macam Pak2 Menteri yang ada jawatan dalam kerajaan Umno/BN tu.

Dr ni kena denda sebab melanggar Kod Etika Profesional di bawah Akta Perubatan 1971. Enkuiri pada 16 Januari lepas mensabitkan Dr ni dengan kesalahan atas tuduhan terlibat dalam penjualan bahan didakwa mampu menurunkan berat badan, membungkus serta menyimpan bahan berkenaan, yang melanggar Seksyen 3.4 kod itu.

Yang wa pelik, Dr ni rasanya pernah terlibat dalam bidang pembikinan filem. Tajuk entah apa entah tapi wa pernah dengar yang filem yang di produce oleh company dia lingkup. Tak pulang modal malah tambah hutang bhai..

Korang nak tau lebih lanjut, korang baca jer la link ni..

Adios!!!!

2 comments:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...