Monday, June 3, 2013

Hot!!! Nasharudin Mat Isa pengapit pengantin lelaki lembut????

Dalam posting wa yang kat sini dan sini, wa cuma copy paste gambar dan artikel dari FB. Member wa tu kutuk kaw2 pengantin lelaki sebab lembut sangat. Tapi amat2 menghairankan bila masih ada wanita/pompuan/betina yang nak kat lelaki camtu? Auwwwww!!!!
Heran jugak la wa ni..


keh keh keh keh keh keh keh keh keh....

Kali ni foto perkahwinan, yang boleh la di kategorikan Wedding of The Year tu lagi gempak bila dihadiri dan diapit oleh Ahli Pas yang jugak bekas Timbalan Presiden. Nasharuddin hadir di majlis perkahwinan lelaki yang memfitnah sahabat dia sendiri dalam Pakatan Rakyat yang jugak merupakan Ketua Umum PKR, saudara Anwar Ibrahim?


Apakah mantan Timbalan Presiden Pas dah tak kenal siapa musuh dan siapa pulak sahabat yang telah menguatkan parti dia yang kini dah mendabik dada kononnya dah kuat sangat tu.. Memang la hadir kenduri tu tak salah tapi yang pergi posing sambil tersengih macam kerang busuk tu buat apa? Nak timbulkan kemarahan penyokong PR yang kini masih tak berpuashati dengan cara pengendalian SPR ke?






Perghhhh...!!!!!

Nasharuddin Mat Isa ni memang mau bikin kontroversi la.. Sampai bila tindak tanduk dia yang nyata merugikan Pas dan menggugat keutuhan persefahaman dalam Pakatan Rakyat akan dibiarkan begitu saja.

Apa tindakan yang sepatutnya dah lama diambil oleh Majlis Syura Ulamak Pas? Yang wa heran, apa keistimewaan Nasharuddin ni sampaikan kebal dari sebarang tindakan walaupun melanggar dan merugikan parti Pas? Ada udang sebalik mee ke?

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

2 comments:

  1. Tentu Tuan Presiden dan Setiausaha Aggong PAS amat berbangga dengan kehadiran wakil dari UG ini di hari persandingan manusia durjana (musuh DSAI), kerana ada wakil bagi pihak mereka di situ untuk menyatakan mereka masih "sayangkan UMNO" walaupun dimulut penuh kata kebencian.

    ReplyDelete

  2. Thank you for update information. i like your blog
    شركة تنظيف شقق بالمدينة المنورة شركة غسيل شقق بالمدينة المنورة
    شركة تنظيف سجاد بالرياض شركة غسيل سجاد بالرياض
    شركة تنظيف موكيت بالرياض افضل شركة تنظيف موكيت بالرياض
    https://www.bfirstseo.com/ https://www.bfirstseo.com/
    شركة الاول للتنظيف و مكافحة الحشرات

    شركة تنظيف بالمدينة المنورة شركة نظافة بالمدينة المنورة
    شركة مكافحة حشرات بالمدينة المنورة شركة رش حشرات بالمدينة المنورة
    ارخص شركة نقل عفش بالمدينة المنورة شركة نقل عفش بالمدينة المنورة

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...