Tuesday, June 4, 2013

Bila macai2 berbicara...

Hah! Elok sekat jer la semua akses kepada internet supaya senang pihak pemerintah nak kontrol maklumat dari tersebar dengan meluas dan cepat.

Klik sini dan sini sebagai rujukan dulu. Macai ni punya la bangangnya buat cadangan. Kalau nak mengampu pun agak2 la.

Mamat ni nak cerita bab hasut? Lebih baik dia pi suruh pihak pemerintah tutup dulu TV3suku yang setiap hari menghasut rakyat supaya membenci gabungan parti dalam Pakatan Rakyat yang mana pertubuhan ni semuanya sah dan berdaftar di bawah undang2 Malaysia.

Jangan kerana banyak pendedahan dan maklumat yang tak mampu untuk dikawal oleh pihak pemerintah, maka pihak pemerintah mahu mengharamkan sesuatu yang tidak salah pun penggunaannya. 

Tidak mengancam keselamatan negara sikit pun tapi wa setuju sesangat kalau kata mengancam keselamatan Umno/BN. Memang itu pun banyak tujuan para facebookers sekarang ni. Untuk berkongsi2 info dan menyalurkan maklumat2 penting sesama rakan2.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh...

Kepada macai2 kalau korang perasan dekat link yang wa bagi tu, semuanya dari Selangor. Apakah ada cubaan untuk memikat hati Najib untuk di beri amanah untuk memimpin Umno Selangor? Masyuuukkk oooooo....

keh keh keh keh keh keh keh keh keh...




1 comment:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...