Thursday, February 7, 2013

SEKS : Pakatan pun tersampok ke??

Pergh.... Makin karut dah budaya politik kat Malaysia ni.. Kalau dulu, pihak Umno/BN je yang suka dengan budaya lucah melampau ni. La ni kalau sahih seperti apa yang di dakwa oleh Speaker haram negeri Perak Datuk R Ganesan ni, klik sini, memang tak boleh nak kata apa la. Politician sucks la beb!! Mungkin tak semua tapi inikah pimpinan masa depan?.

Kalaupun memang si pelakon tu memang Speaker haram ni, wa rasa ini bukan yang di mahukan oleh rakyat. Memang moral penting kepada pemimpin tapi serangan kepada lawan menggunakan isu seks adalah sesuatu yang tidak beretika. Cukup la Umno/BN yang mainkan isu seks, pemimpin Pakatan sepatutnya menumpukan lebih kepada isu rakyat, ekonomi dan segala kemudahan yang perlu di sediakan kepada rakyat dalam kadar kos yang paling minimum. Bukan dok sebuk nak check dalam seluar seteru.

Yang Datuk Speaker haram ni pun kelam kabut gelabah nak saman tu pasai apa? Tak mau buat macam pemimpin Pakatan ka, bagi can dulu untuk mintak maaf, kalau tak mau jugak baru saman macam yang Utusan kena tu. Lain macam kalut jer wa tengok.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Buat pemimpin Pakatan, teruskan usaha untuk bagi penerangan tentang kemudahan andai memilih Pakatan. Dedahkan penyelewengan Umno/BN yang di kambus rapat selama ni. 

Budaya mengarut yang dah sebati dengan Umno/BN tu seeloknya jangan la di ikut. Biar la cuma mereka yang gemar dengan isu2 macam tu. Pimpinan Pakatan kena buktikan yang mereka lebih baik malah yang terbaik dalam urusan pentadbiran negara. Jangan hanya cakap tak serupa bikin kalau nak kekal berkuasa. Rakyat dah buktikan yang rakyat yang akan mengangkat pemimpin dan rakyat jugak boleh menjatuhkan seseorang pemimpin yang tak sensetif dengan isu rakyat.

1 comment:

  1. Bahlol ni auta ye nak saman. Gerenti tak saman punya, sebab kalau saman lagi panjang video dia tu kena tayang.Jangan takutlah PR. Dedahkan lagi perangai buruk haramjadah2 dalam BN.

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...