Thursday, January 3, 2013

Memang bangang!!!!

Sebelum wa tulis lebih, klik sini dulu sebagai rujukan. dalam posting wa yang lepas, klik sini, wa dah agi tau dah betapa kelam kabutnya Pak Menteri UMno ni dalam mencari populariti buat saat akhir.

Memula mintak penejelasan, dah setuju bagi tapi mesti nak dibuat secara live kerana tak mahu di manipulasi pun takut ke? Wa cukup heran la dengan tindakan Pak2 Menteri lately ni. Semua kelam kabut kononnya isu di bangkitkan untuk serang Pakatan Rakyat. Tapi semua jadi senjata  makan tuan.


Bukan main desak Presiden Pas untuk memberi penjelasan tentang ucapan dia yang di katakan sebagai 'amanat'. Cabaran yang di lontarkan telah di jawab oleh Tuan Guru Hadi Awang dengan meminta siaran secara langsung dalam 1 jam untuk memberi penjelasan tentang perkara tu kepada pengetahuan rakyat semua. Dah berdolak dalih pulak.

Memacam cara digunakan supaya kelihatan perkara itu sesuatu yang buruk. Memula nak di buat secra berforum bersama para2 Mufti upahan. Ok gak tu kan. Tapi dah mula nampak serabut bila masa yang di bagi cuma 20 minit.

Apakejadahnya forum 20 minit? Bancuh kopi, masak meggi, baru letak punggung dah habis. Betapa singkatnya pemikiran para2 Pak Menteri ni.

Mungkin ni la natijahnya bila Perdana Menteri sendiri tak qualified, fail dalam memimpin keluarga sekalipun diangkat, di julang, di ampu oleh cai2 berstatus Pak Menteri yang melahirkan kepimpinan yang cacamarba, serba serbi terdedah akibat di serang luar dan dalam perebutan memegang tampok pemerintahan negara.

P/s : Nasib lu la Najib sebab lu kelilingi oleh Ahmad Maslan, Hishamudin, Soi Lek, Rais Yatim dan beberapa pemimpin lain yang ternyata fail dalam menyakini rakyat supaya memberi mandat kepada Umno/BN sekali lagi dalam PRU akan datang.....

8 comments:

  1. Bro... daripada lu tepek muka haramjadah menteri bangsat sial anak yatim tu... adalah lebih baik lu tepek muka berok lagi bagus...

    Buat kotor blog lu jer.... tepekkan muka sial tuuu... hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebagai peringatan kpd anak cucu supaya tak jadi macam macai ni la bro...
      muahahahahahaha...

      Delete
  2. "memang bodo" kata us azhar idrus. kita nak juga penjelasan pihak yang memperlekehkan hukum Islam. Boleh buat forum mintak penjelasan. Segala amanat umno yang menyentuh tentang perlekeh islam juga perlu kepada penjelasan.Panggil mufti sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ikut cara Ustaz Ismail Kamus pulak dia kata manusia macam ni, bangang!!

      keh keh keh keh keh keh..

      Delete
  3. Bhai Madie...

    Yang lu letak gambar wanted perogol bersiri tue persal... Orang Jelebu marah la wei... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai C++..

      Ni la muka wanted kat Indon. Bos dia pulak wanted kat Monggolia..

      keh keh keh keh keh keh..

      Muka leader2 Umno semua wanted2 belaka..

      Delete
  4. Pak menteri ni klu cerita bab islam ni..susah le sikit nak bagi live..tapi klu cerita gedik2 jangankan sejam..24 jam pun bole..kihkihkih

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...