Wednesday, July 25, 2012

KTMB : Promosi Umno/BN yang dah nak lingkup..


Memang terdesak tahap kritikal dah Umno/BN kali ni. Sampaikan kat keretapi pun depa pulun habis tampal iklan macam iklan along nak cari pelanggan. Dah tu bila di tanya, melenting pulak koordinator BN Selangor ni..


Kalau orang dah tanya, jawap jer la. Takkan tu pun nak marah kot. Dah memang menjadi tugas wartawan untuk bertanyakan soalan. Kalau tak tanya, nanti kata fitnah pulak.


Persoalan yang ditanya, iklan itu tajaan siapa? Itu pun susah nak jawap. Bukan main senang lagi dia alihkan isu ni kepada Presiden KTMB. Yang si presiden ni pun baik jugak dia punya tipu muslihat. Kalau nak tanya soalan, boleh emailkan kepada dia. Nanti dia jawap melalui email. Kan ke bangang jugak tu.


Mungkin bila dah di email, soalan tu boleh di rujuk kepada kuasa yang lebih atas. Baru jawapan tu dianggap relevan sebab dah mendapat kelulusan dari pihak atasan untuk menjawapnya. Ke kena mintak restu dari laki PM Najib dulu, jika di perkenankan, baru boleh di beri kepada wartawan yang bertanya.


Yang paling wa heran, program dibuat di stesen KTMB, kurma yang di beri kepada orang ramai pulak tertera logo BN. Yang ni program KTMB ke program Umno/BN? Duit yang digunakan pulak duit KTMB ke duit Umno/BN? ehhhhhh!!!! Umno/BN ada duit ke??


Lu orang boleh rujuk kat sini dan lu orang nilaikan la sendiri betapa terdesaknya kini puak2 gerombolan..

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...