Monday, March 26, 2012

Penyambung nyawa Umno..

Biasanya kekuatan sesebuah parti politik yang dah 54 tahun memerintah sepatutnya kepada kekuatan sahsiah parti tu sendiri. Tapi la ni parti keramat melayu ni kononnya terpaksa bergantung untuk memastikan survival politik mereka terhadap 3 orang penjaja2 cerita lucah.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Memula dulu kisah sodomi 1 yang diedit, direkayaksakan, dengan subplot2 yang cacamarba supaya nampak real pun akhirnya terkantoi. Dicipta pulak kisah sodomi 2 arahan pengarah yang sama cuma penerbit yang berlainan pun jugak akhirnya terkantoi. Dan kini tika sedang menanti tarikh pengumuman dari PM, Umno terpaksa sekali lagi masih bergantung kepada cerita lucah. 


Lepas sodomi1 dan 2, tak mungkin taktik nak sabitkan Anwar Ibrahim dengan kes ciptaan kali ke 3. Mampoih rakyat seluruh negara tak percaya dah langsung kat Umno. Sampaikan la ni dah ada tagline yang popular diokalangan rakyat marhaen, kalau tak tipu bukan Umno namanya..


keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Rahim Thamby Chik rasanya hanya mainkan watak belakang tabir saja kali ni. Yang akan menonjol ke depan kali ni ialah Ezam, Nalla dan perempuan@jalang murahan, Ummi Haffilda. Depa bertiga ni la yang akan jadi pecacai pembawa cerita2 lucah keseluruh negara. 


Mungkin jugak mereka bertiga ni akan dibantu sikit2 oleh Hasan Ali yang tengah meroyan sebab hilang jawatan Exco dan jugak cita2 nak jadi MB makin kelam.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Kita sama2 tunggu saja plot terbaru drama depa ni. Mungkin siri pertama kurang dapat sambutan. Biasa la cerita drama, bila dekat2 nak ending tu baru semua rasa thrill. Semua nak tahu apa kesudahan cerita depa ni. 


Dan yang paling ditunggu, jika lepas PRU13 ni nanti kejutan yang diharap akan berlaku. Apa reaksi mereka ni. Wa tak heran kalau lepas ni depoa melutut bila Umno tumbang dalam PRU13 nanti.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

2 comments:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...