Sunday, January 13, 2013

#KL112 : Umno kantoi...

Semalam berlangsungnya himpunan raksasa yang menyaksikan pelbagai rakyat dari seluruh pelusuk negara yang berbilang kaum dan agama turun ke KL menyertai perhimpunan yang di anjurkan untuk menyatakan hasrat dan harapan rakyat untuk melihat perubahan dalam negara.

Himpunan yang di namakan #KL112 oleh pihak penganjur tetapi bertukar tema menjadi Himpunan Shamsidar bila diterjemahkan oleh media pecacai Umno/Bn.

Yang peliknya, macamana pihak media pecacai boleh mencipta tema yang sangat2 berbeza dengan tema yang diberikan oleh pihak penganjur?

Dan yang paling mengkantoikan Umno/Bn dan pecacai2nya ialah bila dalam himpunan itu, jangan kata muka Shamsidar, nama dia pun langsung tak disebut. Malah laki dia, Azmin Ali pun tak kelihatan. Atau mungkin hadir, cuma tak di expose kan kerana himpunan ni himpunan rakyat. Bukan himpunan untuk mengangkat ahli2 politik. Jadi ini bukan tempat ahli2 politik untuk mencari laba dalam karier politik diaorang.

Memang kali ni Umno/Bn serta pecacai2 mereka terkantoi kalau masih lagi percaya kepada Utusan dan TV3suku yang ternyata laporan yang di sajikan buat tatapan seluruh rakyat Malaysia hanyalah fitnah secara terangan dan tanpa rasa malu masih tetap tidak menarik laporan yang telah mereka siarkan..

5 comments:

  1. Bhai Madie...

    Hahaha.... Semalam tue aderlah Himpunan Kebangkitan Rosmah... takder kaitan dengan Shamsidar... hahaha

    ReplyDelete
  2. Hi, Neat post. There's a problem with your site in internet explorer, may check this? IE still is the market chief and a big section of folks will pass over your magnificent writing because of this problem.
    Also visit my webpage :: abbott laboratories

    ReplyDelete
  3. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I'll make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I will certainly return.
    Here is my site :: delete ex from facebook

    ReplyDelete
  4. Aw, this was an incredibly good post. Finding the time and actual effort to make a great article…
    but what can I say… I hesitate a lot and don't seem to get nearly anything done.
    Also see my web page :: http://www.prchecktool.com/subcon-fusion.com

    ReplyDelete

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...