Sunday, June 2, 2013

Hot!! KM Sabah bagi jawapan bangang???

keh keh keh keh keh keh keh...

Isu Timbalan Presiden PKR, Nurul Izzah yang tak dibenarkan memasuki Sabah ketika sambutan Pesta Keamatan masih belum mendapat jawapan yang solid bagi menyokong tindakan yang dibuat oleh kerajaan negeri Sabah.

Memang memalukan rakyat Sabah bila KM sampai kini masih mempertahankan tindakan dia hanya berdasarkan persepsi dia sendiri. Persepsi bahawa Nurul Izzah nak buat choas kat Sabah...??

Klik sini, sini, sini dan sini sebagai rujukan dulu. 

Paling lawak bila tindakan KM Sabah ni mendapat sokongan padu Timbalan dia. Ye la kan.. Tidak tak merasa pulak jawatan Timbalan Ketua Menteri Sabah tu kan..

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

Timbalan dia ni kata kerajaan negeri ada hak untuk halang mana2 ahli politik dari Semenanjung yang datang ke Sabah untuk menanam perasaan curiga dan benci terhadap kerajaan negeri.

Wei!!! Nurul Izzah belum pun lagi buat kesalahan tu sampaikan tindakan dah diambil terlebih dahulu hanya atas dasar perasaan takut? Takut segala penipuan dan penyelewengan di Sabah didedahkan kepada rakyat?

Bagaimana pulak jika kat negeri2 yang dikuasai Pakatan mengambil tindakan yang sama? Halau semua warga Sabah yang begitu ramai kat Selangor tu keluar dari Selangor? Amacam? Guna jugak alasan yang sama demi kesejahteraan rakyat Selangor.. Amacam??

Kalut gila dah KM Sabah ni termasuk la dengan timbalan dia sekali. Kita tunggu apa pulak respon Nurul Izzah atas isu ni. Wa rasa tak mungkin benda karut macam ni akan dibiarkan begitu saja. Boleh jahanam terus sistem pentadbiran negara ooo kalau sikap macam ni yang jadi amalan...

keh keh keh keh keh keh keh keh.... 

1 comment:

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...