Tuesday, February 26, 2013

Najib makin poyo, peluang PR cerah??



Alamak! Sinar Harian ni gila ke? Berani siarkan laporan dari Merdeka Center yang mengatakan populariti PM Najib makin menurun. Bleh klik sini kalau tak caya.

Dah makin banyak turning over sejak dekat2 dengan pihanraya umum ni apa citer? Dengan isu P.I Bala yang nak buat road tour seluruh negara dengan penjual karpet si Deepak. Berani pulak dia balik Malaysia sedangk dulu bersermbunyi sampai tak dapat di kesan.

Wa sikit musykil la dengan kemunculan Deepak ni. Wa rasa ada orang belakang Deepak ni yang jadi mastermind untuk jatuhkan PM Najib dan mengkucar kacir kan Pakatan Rakyat.

Dah la dalam Pakatan pun masih putuskan calon untuk di kempenkan, untuk di semak latarbelakang samada sesuai atau tidak dengan kawasan tersebut. Samada calon tesebut direstui bukan hanya ahli parti, tapi penduduk local yang akan memberi undi nanti. Kalau ahli aprti dalam Pakatan ramai mencecah juta2 lain la beb! Itu pun dah ada yang mula nak tunjuk sombong sedangkan kuasa belum lagi di tangan.

Harapan dah di bagi kepada Pakatan untuk take over pemerintahan negara dari Umno/BN. Peluang dah terlalu lama di bagi pada Umno tapi sampai kini makin mengarut. Terlampau byak mistake yang dah tak boleh untuk di cover up di sebabkan perkembangan teknologi. Jangan bila dah nampak peluang, ramai la yang dari lalangan Pakatan yang berebut jawatan nak jadi calon sampai ada boikot memboikot. Mungkin belum parah tapi bunga2 tu dah mula ada.

Jangan di sebabkan korang yang kononnya pemimpin yang lebih baik dari Umno rosakkan peluang rakyat untuk turunkan Umno/BN nanti cukup la sebab penentu kemenangan dalam PRU 13 nanti adalah pengundi muda dan pengundi atas pagar yang tak di ketahui kecondongan politik mereka. Sayang kalau peluang ini terlepas..

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...