Tuesday, January 8, 2013

Najib sihat la wei....

Kesian wa cakap lu. Sampaikan timbul spekulasi yang mengatakan PM Najib sakit. Lebih parah kena minor stroke.

Tak baik betoi la bloggers2 yang dok pukul canang kata PM Najib sakit. Ni hah!! Dah muncul kembali PM Najib dari pertapaan. Kemana hilang masih lagi menjadi misteri. Boleh klik sini dan sini. Klik sini jugak, terima kasih.

Walaupun PM Najib kata dia sihat tapi wa jamin dia tetap sakit dari segi mental untuk menghadapi PRU 13 nanti. Sakit mental lagi parah dari sakit dari segi fizikal. sakit mental boleh buat tindakan yang tak terduga ooo... Jangan buat main2 bhai..

PRU yang bakal menyaksikan PM Najib terpaksa bukan sahaja terpaksa berhadapan dengan pihak lawan, tapi dia jugak nampaknya terpaksa berhadapan dengan kumpulan pendesak yang mahukan Muhyiddin Yasin menerajui Umno/BN bagi berhadapan dengan pihak lawan yang kini kelihatan di sokong dengan kebangkitan rakyat yang mahu menuntut perubahan.

Apa2pun, bini dia tetap maintain dengan sikap dia yang suka interframe segala urusan pentadbiran negara seolah2 dia menteri mentor bagi PM Najib.

Nasib ko la Najib! Rakyat termasuk sebahagian besar penyokong totok Umno pun dah naik meluat dengan kelakuan Rosmah sejak Najib di lantik menjadi PM.



Nota hasut : Jangan lupa turun bersantai di KL pada 12hb ni dalan #HKR112, KL.

No comments:

Post a Comment

Lu orang nak komen, wa tak halang. Tapi lu kena la bertanggungjawab atas lu punya komen..
Lu nak maki wa ke, nak maki gomen ke tu lu punya pasal. Ada Aku Kesah??

My Blog List 1

My Blog List 2

My Blog List 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...